Followers

Iklan kejap..hehe

Follow my personal FB

Wednesday, March 30, 2011

Bridesmaids Attire

I know I said I won't update anything about my wedding anymore....tapi ini adalah saki baki wedding progress yg telah di selesaikan sebelum ini. Hehehehe.....

Kain utk my bridesmaid akan sampai arini!!!!!!!! Yeay!!! Kain je...Belum siap pn lagi. Hehe... Utk design baju ke ape akan diserahkan pd tuan empunya badan sendiri. I won't interfere sbb takut dorg xnak pakai lagi pas majlis. Kan da rugi tuuuuu..... Hehehe...Xkisahlah dorg nak buat baju ape asalkan jgn OTT ngalahkan pengatin yeaaaaaaaaa....

So perihal baju ni da almost settle da. Tinggal baju mak pengantin je belum beli sbb belum dpt mengikut keinginan hati Pn Rahimah ye..jadi setiap mase saye kene menyervey kain idaman Pn Rahimah tu. Hehe.... Baju Bapak Pengantin da beli da sekali ngan baju2 utk family. Da siap tempah da pun. I know...semangat kn En Sehabudin?? Heheheehe... (Ayah. Sila jgn pakai baju tu mase raya nanti ok? Tlg simpan sampai akak kawin nnt. Sape soh tempah awal2?). Hehe..

Nanti pas da beli baju Mak Pengantin I will upload all the pictures later k? Hihi... Sgt hepi sbb dpt belikan kain yg cantek2 utk org2 yg penting in my life!! Kalau xjadi kawen or dah pun kawen...dorg still boleh pakai baju yg cantek 2...kan? ;)

4 comments:

  1. ALAAA....KEEP ON UPDATE LA PSL WEDDING :)

    ReplyDelete
  2. YUP...setuju dgn nana...terus kan update pasal ur wed tau dear =)

    ReplyDelete
  3. dont worry dear..i will keep on blogging.cume my wedding preparation je on hold. lain2 masih as usual..because i love sharing info with u guys! ;)

    ReplyDelete
  4. sharing is caring :)
    teruskan menulis kerana kami nak baca!!!!!
    hehe..

    ReplyDelete

Countings...

Daisypath Anniversary tickers