Followers

Iklan kejap..hehe

Follow my personal FB

Tuesday, May 03, 2011

Sofa...so good!

Hehehe...entri kali ni perihal sofa je. Boleh tak? (Boleh je. Ko pny blog, ko punye suke la. *mesti ni jawapan korg kn?* Hahahaha)


Sebenarnye saye berhajat nak beli sofa. Bukan untuk rumah sendiri (Sebab saye xde umah sendiri. Hehehe....) Untuk ganti sofa my parents yg da koyak (angkara keganasan saye. muahahahaha...). Bukan beli 1 set pun... Sofa 2-seater je. Tapi ade beberapa ciri2 yg penting iaitu:

  1. Murah (sudah pasti. kalau sofa pun da harga riban2 mau kawin lambat aku nnt. Hehe)
  2. Cantik (Of course la kn?)
  3. Simple (My family xsuke yg sarat barat)
  4. Comel (dari segi saiz sbb umah pun kecik je kn...)
  5. Selesa (Untuk baring. Sebab saye la yg akan tergolek kt atas sofa 2 hari2. Haha)
  6. Kalau boleh nak kaler merah. Sebab nak matching ngan deco + sofa lain. Hehe
Pas google2 jumpe la beberapa sofa yg saye suke :
 Rase cam sgt selesa je tgk sofa ni....
 Owhhhh....sgt modern + luxurious
 Simple + kaler da match dgn deco + sofa lain. Hehe..
 Ni pun same...kaler da match da..
 Simple + cosy
rase cm royal sgt x? hehehehe

kalau sofa camni korg rase camne?
ko da gile??? (kata2 ayahku nanti.hahahaha)

Tapi kan.....sebenarnye suke jugak sofa camni letak kat umah :
Sila tgk sofa, bukan pelamin ye...walaupun pelamin die cantik jugak hehe...credit to Dina Halim


Bile fikir2 balik....beli sofa cantik2 pastu pakai mase bersanding...ok gak kn? At least pas 10 thn leh tunjuk gmbr kat anak2 mase duk atas sofa 2 then ckp kt dorg, "Dulu mase papa ngn mama kawin, kitorg gune sofa ni la...". Then anak2 kitorg mesti cakap " Euuuuwwwwwwwww....gile olskoooooollllllll....". Hahahahahaha *winks* ;P


2 comments:

  1. SOFA DLM PIC NO.5 TU CANTEKKKK

    ReplyDelete
  2. sume cantek2....tapi mahal2...arrgghhh...xmampu.hehehe ;P

    ReplyDelete

Countings...

Daisypath Anniversary tickers