Followers

Iklan kejap..hehe

Follow my personal FB

Friday, October 21, 2011

Aku dan kamu...

Aku cuma gadis biasa-biasa. Bukan puteri raja. Bukan jugak Cinderella. Tapi aku pun ada angan-angan. Ada cita-cita. Aku tak minta Cinta yang luar biasa. Aku hanya mau Cinta biasa yang aku punya. Aku mahu dia. Jadi imam dalam solatku, jadi pemimpin dalam hidupku, jadi bapa anak-anakku, jadi teman dalam hari-hariku. Cuma dia.

Aku tak faham lah....
Kenapa dunia ni ada makhluk-makhluk pelik?
Kenapa?
Aku tak faham lah... Kenapa kau jadi begitu?
Kenapa kau buat macam aku yang khianati kamu?
Kenapa kau sakitkan hati aku?

7 tahun ini...bukan kau yang temani aku. Bukan kau yang layani kerenahku. Bukan kau yang lindungi aku. Bila hidupku haru-biru.. Apakah kau ada di situ? Bila aku hadapi berita itu..Apakah kau ada denganku? Bila aku hadapi ketakutanku...Siapa yang tenangkan aku?

Apa yang tak berlaku dulu mungkin ditakdirkan takkan pernah berlaku. Aku tak pernah khianati kamu. Aku cuma ingin jalani hidupku. Maaf. Tiada dendam untuk kamu. Semoga kamu gembira selalu... Doakan juga untuk aku ya! :)

3 comments:

  1. nice writing. whatever is the meaning, wish you Selamat Pengantin Baru!! tak lama je lagi. ;-)

    ReplyDelete
  2. someone dr masa silam dtg mengutip sisa kasih?

    selalu jd ms kita nak jd milik org kn..

    i wonder why.. nway be strong k? dugaan kecil :)

    ReplyDelete

Countings...

Daisypath Anniversary tickers