Followers

Iklan kejap..hehe

Follow my personal FB

Thursday, October 13, 2011

Wutever lahhhhhh......

Bengang gila........
2100pcs kad pun xcukup....
Doorgift kena tambah lagi 1000pcs (minimum)...
'Spare' doorgift lagi 500...
Makan pun kena tambah lagi 1000pax..
Guest yang dijemput entah sape2 pun aku tak tau la..
Sedara mara aku yg nak kawin plak kena jemput sendiri...
Kalau macam ni RM100k pun xcukup..
My wedding is not an intimate event anymore...
Da macam public event. Sape2 nak datang,datang je lah tak kira lah ko kenal pengantin or mak bapak dia ke tak..
Bertandang pun nak bawak sampai 2 bas. Agak2 la.....
Seriously aku da malas nak fikir lagi. Wutever la........
Susah2 sangat aku kawin lari je senang...kan?

Bye

7 comments:

  1. erkk. jgnlah kahwin lari. insyaAllah semuanya cukup. doakan yg terbaik. tp kan kenapa sampai jd mcmtu :( kena tmbah semua.

    ReplyDelete
  2. saba dear..sy faham semua tu kene tmbh budget y bnyk..doa2 la moga ada rezki terpijak..insyaALLAH

    ReplyDelete
  3. ramainya invitation..sabar ye dear..dugaan. >_<

    ReplyDelete
  4. banyaknyer nak kena tambah.takot la saye ngk figure2 tuh..sabar yer.try diskas molek2..

    ReplyDelete
  5. ramainya jemputan. sabarr dear. doakan lancar semuanya untuk you. ;-)

    ReplyDelete
  6. tq..tgh bersabar la ni.huhu~ :)

    ReplyDelete

Countings...

Daisypath Anniversary tickers