Followers

Iklan kejap..hehe

Follow my personal FB

Thursday, May 03, 2012

Al-Fatihah...

Semalam dikejutkan dengan berita sorg teman sekerja meninggal dunia accident di Pasir Gudang. Ya Allah...berat betul dugaan yg Kau beri pada family dia. Sedih sangat dengar berita tu... Walaupun kami bukan teman baik tapi masih terasa kehilangan dia. Rasa macam baru je bergelak ketawa dengan dia..

Dengan umur yang baru 26 tahun dan 2 org anak yang comel... Aku tak tau macammana family dia nak hadapi dugaan ni. Anak kedua dia baru 8 bulan! Dalam usia sekecil tu macammana dia nak faham yang ibu dia dah takde?

Al-Fatihah utk arwah Emyliana. Semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman... Takziah utk family Emy. Dan utk Aznie..Semoga cepat sembuh...

P/S : Going to HSI after this utk melawat arwah Emy. Tak sempat nak jenguk Aznie sebab family dia dah bawa dia balik ke Kluang... There's an eerie feelings in the office today.... :'(

4 comments:

  1. takziah to the family..:(
    banyak sgt kes kat pasir gudang lately..

    ReplyDelete
  2. salam takziah dari zimie.huhu.

    ReplyDelete
  3. Alfatihah. Salam takziah dari cikasamjeruk

    ReplyDelete

Countings...

Daisypath Anniversary tickers