Followers

Iklan kejap..hehe

Follow my personal FB

Monday, July 08, 2013

Please...

I think it's coming back...
 
Kenapa. Owh..kenapa dalam dunia yang serba canggih dan moden ni hasad dengki masih berleluasa? Apa yang dilebihkan kami di bahagian ini, mungkin dikurangkan di bahagian lainnya. Pernah tak terfikir itu?
 
Hubby sentiasa jadi orang pertama. Aku dah mula tunjuk tanda-tanda. Allah.. Minta Eusoff di jauhkan dari semua malapetaka.
 
Haishhh....haruskah menanggung sekali lagi?
 
Jika angkara orang yang sama...wajar tak aku minta Allah bagi balasannya??

2 comments:

  1. pada saya la. doa je yg baik2. doa bagi org tu insaf ke. sebab kalau kita doa tak elok, seolah2 kita pun buruk juga akhlak sama seperti org yg buat tu. ye saya tau hati sakit teramat sangat. tapi kan janji allah kalau buat jahat sikit pun akan dapat balasan. so tunggu je balasan allah pada si pendengki tu sama ada cepat atau lambat. allah akan tunjuk.

    tapi kalau org tu guna cara halus, kena baca ayat2 pendinding, ada juga amalan supaya kita tak terkena ilmu2 halus ni. kena tanya ustaz yg lebih pakar la. sekadar membantu.

    ReplyDelete
  2. moga kau kuat.. mudahan ALLAH jauhkn segala yg x di ingini dr kne pd eusoff..

    ReplyDelete

Countings...

Daisypath Anniversary tickers