Followers

Iklan kejap..hehe

Follow my personal FB

Monday, October 21, 2013

Just sayin'

I'm not the perfect sancti-mama as some of you might think. I makes mistakes with my baby and I'm not ashamed to say "Sorry" to him. Somestimes I get mad at him for being him, or I get lovey-dovey smothering him with kisses. Other times... I did this :

Bullying him! Muahahahaha....

See? Being a parents is not all love and kisses and sweet and hugs and smothering. Sometimes its finding amusement in your everyday life. Even when your son is the victim. Just praying that I won't scar him for life, though. Hahahahahahaha...


Kegembiraan sebab berjaya tarik keluar laci, kembur kain2 dalam tu dan duduk dalam laci tersebut. Macammana kau tak kena bedung kalau kau tu tak reti diam, Eusoff??

Tolong cakap pada aku yang anak korang pun buat perkara yang sama. Sebab...anak aku ni tak reti diam lah!!!!!! Huaaaaaaaa.... Aku demam ni. Tapi budak tecik ni as active as ever!! Adehhh... now.. sila terangkan pada aku adakah apa yang terjadi pada gambar pertama tersebut kejam?? Tak kannnnnnn... hahahahahaha....

P/S: Cerita masa berpantang (bentan, bengkak susu & meroyan) tersebut aku sambung bila2 ada masa eh? Tengah tak sempat nak mengarang. Kah3... Tengah tak sihat ni. Otak ting tong lagi. Huhu...

1 comment:

Countings...

Daisypath Anniversary tickers