Followers

Iklan kejap..hehe

Follow my personal FB

Friday, October 11, 2013

Rambut Kpop Eusoff! Kpop ke Indie??

Kpop sungguh rambutmu hai anak...
 
Gambar ni aku amik masa Eusoff tengah khusyuk tengok TV. Bukan citer kartun ke apa.. tapi tengah lagu 'Jalur Gemilang' masa ni. Alahai... patriotik betul anak aku nih! Hahahaha... Eusoff tak suka tengok TV. Dia suka tengok iklan je. Tak kira lah Mickey Mouse Clubhouse ke, Thomas the train ke, Spongebob ke, Upin & Ipin ke... dia akan tengok kejap2 je. Pastu dia sambung main. Tengok sikit, pastu main... Kalau iklan dia tengok la jugak. Sebab ada lagu2 kot. Pastu iklan kan kejap2 je.. Hahaha..
 
Aku pelik tengok ada budak yang boleh khusyuk tgk TV sampai mak dia boleh buat keje dengan tenang. Aku tak camtu. Eusoff tak suka tgk TV. Hampehhh... Aku kena sentiasa occupy Eusoff dengan toys, flashcard, buku, etc.. Dia cepat bosan & asik nak bergerak sana sini. Walker jangan harap dia nak duduk. Dari dulu lagi. Dapat 5-10mnt dlm walker dah cukup baik la tu. Kalau tak...kau letak je dia nangis. Dia nak bebas kat atas lantai. Bajet dah pandai jalan sangat! Hahahaha...
 
Oh ye..ko tengok rambut anak aku tu...dah panjang!! Kpop sungguh!! Da banyak kali aku ajak bapaknya pegi potong rambut. Ada je alasan. Aku rimas tengok. Bukan apa.. Eusoff ni dala tak reti diam. Berpeluh2 saje kejenye. Masyam! Hehe...walaupun peluh dia masyam yg wangi..kesian jugak aku tengok. Rambut depan da nak tutup mata dah. Tepi pun dah tutup telinga. Mmglah comel tapiii.....sebagai mak ko rasa rimas utk anak ko..betul x? Hehe..
 
Mr H saje nak biar panjang gamaknya.. Alasan dia.. "Biar r. Kan comel camtu .Kpop la sikit!". Mesti bapaknye jeles sebab kecik2 rambut dia tak Kpop kan? Rambut Mr H kenteng masa kecik2. Kalau panjang jadi cam pompuan. Huahuahua... Tak caya??
 
Ini bapaknya... 27 tahun yang lalu! Kah3...
 
 
Ini anak bujang saya yang manja :
 
See? Nak baring pun kena atas riba Mummy. Padahal bantal ade kt sebelah. Ni kat bilik ni. Atas tilam.. Bukan kat ruang tamu yg takde bantal pun. TETAPPPP... riba Mummy jugak yang best nak landing. Camne gaya ko nak dapat adik ni Eusoff?? Memang lambat lagi la gamaknyaaaa... Hahahahaha...

Dan bagi menjawab persoalan tersebut.... TETTTTTT!!! Saya TIDAK pregnant.

Ai iz not ready!!!! Trauma ku memerlukan lapanblastaun untuk hilang. Huahuahahahaha....

Aku tak trauma mengandung or bersalin ye... Aku trauma berpantang!! Kenapa?? Sebab aku bentan & almost meroyan masa berpantang. See?? Hidup tu tak selalu indah. Kena la bersyukur apa pun yang Allah tentukan. Hehehehe...

Bab bentan ngan meroyan tu lain2 kali aku cite. Kalau aku rasa nak cite lahhhhh... Ai iz malu nak mengaku sebenarnya. Hahahahahaha... Bye!! ;p

6 comments:

  1. comelnye Eusoff rambut gitu, serius comel sgt

    ReplyDelete
  2. more to indie... sebab muka melayu... skin je k pop.. kikiki.kenapa u sampai nak meroyan? sorry i just become yr follower.. xth kesah..

    ReplyDelete
  3. alah2 comeynyeee..btw nk taw gak cte bentan tu..huhu

    ReplyDelete
  4. I pun bentan gak...sob sobss...nasib org berpantang xde mak. sob sobsss... Eusofff...comel laa...geram

    ReplyDelete
  5. Ahahaha...susah nak cite pasal bentan tu.. Insyaallah ada masa nanti i cite eh... :)

    ReplyDelete

Countings...

Daisypath Anniversary tickers