Followers

Iklan kejap..hehe

Follow my personal FB

Wednesday, October 09, 2013

Tak tahu lahhhhhhh.......

Aku ada soalan...

Macammana kan..kalau ada kawan korang (non-muslim) mintak tolong.. Tapi pertolongan tu umpama korangmembantu seorang muslim lain berbuat dosa. Literally.

Macam ni.. ada kawan aku (mat saleh) la kan...tengah cari rumah. Mintak tolong aku. Tapi dia cari rumah bersama boyfriendnya (melayu). Kira nak co-habit atau senangnya bersekedudukan lah ni. Bagi dia takde apa2 dan dia tak faham apesal muslim nak kecoh sgt benda2 camni. Housemate dia sekarang pun buat benda yang sama. Tinggal sebilik dengan boyfriend melayu.

Aku cam... "Errrr.....tak tau lah ehhhhhhhhhhhh...." (pasal nak cari rumah tu). Bukan tanak tolong tapi...dosa aku da cukup banyak dah ni. Huhuhu....

On the other hand.. mat saleh sorang ni tengah belajar jadi melayu/Malaysian. Dan apa yang lebih Malaysian dari belajar makan kat mamak..kan? Kah3... Pasni aku nak ajar dia makan sambal belacan pulak. Hahahahaha.... ;p

No comments:

Post a Comment

Countings...

Daisypath Anniversary tickers