Followers

Iklan kejap..hehe

Follow my personal FB

Wednesday, November 13, 2013

Its time for Mickey Mouse Clubhouse!! Jemput lah datang yeee...




Ehem!Ehem!... Sebenarnya segan nak jemput. Sebab buat kecik2 je. Tapi kalau ade kawan2 blogger yang sudi, jemputlah datang. Majlis kecik2 untuk meraikan budak tecik ni dah berumur setahun. Hehe..

Muka paling nak kena gomol sekali. Haha


Sape2 yang nak datang bagitau ye. Nanti I will provide address & direction ke rumah... Jangan malu2 tau. Memang nak jemput kawan2 blogger yang sudi dtg. Tapi harap maaf la kalau majlis tak semeriah & se'gah' majlis orang lain. Almaklum.. ai iz not a rich lady. Heheheehehe...

P/S : Serius. Aku mmg nak jemput korang2. Tapi aku ni pemalu orangnye. Segan sebab majlis kecik je. Lama gak teragak2 nak jemput ke tak. Tapi sebab Ain aka Bonda Juwita (Kau Dan Aku Diary) memberikan galakan, jadi aku menebalkan muka menjemput korang ni... Jemput datang tau!!! ;)

No comments:

Post a Comment

Countings...

Daisypath Anniversary tickers